Sunday, January 30, 2011

Kakak Ku Dapat hanset Baru??

Wah3... sedang aku sedap melayan facebook… dan aku nak ke bilik kakak aku.. tibe2 aku ternampak kakak aku memegang hanset lain..sama hitam tapi nipis skit.. biasa dier pakai hanset nokia 6220c dan nokia N79… yg N79 warna putih..still ada.. tapi yg lagi satu dah jadi nipis…tengok2, rupenya hanset bru… peh….mmg lawa gile ar.. hanset canggih..hehe…=P ok..nak tau hanset aper? Jeng3… hanset C6-01…
Mungkin korg xpernah tgk..









C6-01 mempunyai tiga skrin utama.... rujuk gambar dibawah...=)
skrin pertama

 skrin kedua

skrin ketiga

Ok spec die korg tekan link kat bawah nie..
Hanset nie mempunyai 8mp camera..mmg bez tp syg… flash dwiled digunakan..arel lebih minat hanset mcm sony cybershot iaitu K810i with zenon flash..=) sbb amik gmbr dlm gelap adalah yg terbaek dan autofocus yg bagus.. tapi hanset C6-01 nie jgn pandang rendah beb.. Skunk tgk hanset sony dah macam tak menarik…  lagipun harga lagi mahal dari nokia.. ish3…xpatut2… kan??

sekian,trima kasih..
=)




Derma skit... mudah jer..tekan iklan kat bawah nie k? =)
jasa andai amat arel hargai...






0 Cer Citer~ Cer Citer~ (^_^):